Zestawienie Reported Errors (Zgłoszonych błędów) jest narzędziem, które prezentuje błędy zgłoszone przez użytkowników za pośrednictwem specjalnego formularza dostępnego w programie. Konsultant SoftwareStudio, będący opiekunem klienta w programie RS, wspólnie z działem programistów rozwiązuje zgłoszone problemy. Ponadto do zgłoszeń można dodawać załączniki oraz prowadzić dyskusje w ich temacie. Kiedy dany problem zostaje rozwiązany, jest odpowiednio oznaczany w zestawieniu, jako Resolved.

Formularz zgłaszania błędów:
Zgłoszenie stwierdzonych problemów w programie możliwe jest zarówno z interfejsu użytkownika, czy administratora, jak i w panelu konfiguracyjnym. Formularz głoszenie dostępny jest w lewym dolnym rogu ekranu w postaci symbolu „Bug”.
Aby zgłosić błąd należy wskazać odpowiedni typ, a następnie krótko scharakteryzować problem. Do formularzu można również załączyć zdjęcia posługując się symbolem trzech kropek po lewej stronie formularza.

Podjęte względem zgłoszenia działania można obserwować w zestawieniu znajdującym się w ustawieniach profilu – awatar w prawym górnym roku ekranu. Tutaj również możliwe jest dodawanie kolejnych załączników, udział w dyskusji oraz oznaczenie rozwiązanego problemu, jako nadal występujący.

Zestawienie Reported Errors (Zgłoszonych błędów) – funkcjonalności:
- Error resolved
- Disscussion
- Download full error data
- Attachement
- Change status
Error resolved
Funkcjonalność pozwala oznaczyć zgłoszony problem, jako rozwiązany.
Aby skorzystać z funkcjonalności należy wskazać rekord w zestawieniu, a następie skorzystać z przycisku. Po jego wybraniu pojawi się okno dodatkowego potwierdzenia. Zatwierdzenie spowoduje oznaczenie zgłoszenia w zestawieniu pomarańczowym znacznikiem „Resolved” jak również dopisane do rekordy daty i godziny rozwiązania problemu.

Disscussion
Funkcjonalność pozwala na prowadzenie dyskusji dotyczącej zgłoszonego problemu pomiędzy użytkownikami. Pojawienie się nowej, nieprzeczytanej wiadomości w wątku sygnalizowana jest w zestawieniu zmianą ikony na zamkniętą kopertę w kolorze pomarańczowym, następnie po odczytaniu wiadomości ikona wraca do poprzedniego stanu.

Download full error data
Funkcjonalność pozwala wyeksportować z programu wskazane zgłoszenie w postaci pliku JSON.
Attachement
Polecenie umożliwia załączanie plików do zgłoszenia. Dostępne formaty, ilości oraz dopuszczalna łączna wielkość plików opisano są w oknie dodawania. Parametry te ustalane są przez osobę konfigurującą program. Załączniki można dodawać poprzez wskazanie na dysku – zielony button „Select file”, jak również metodą drag & drop. Funkcjonalność pozwala również na przeglądanie wcześniej dodanych załączników – po kliknięciu w załącznik w prawej części ekranu pojawi się podgląd, a także na pobieranie załączników na dysk komputera.

Change status
Poszczególne etapy rozwiązywania problemu można charakteryzować poprzez nadanie im odpowiedniego statusu. Zmieniając status wymagane jest dodanie krótkiej notatki z uwagami do zmiany. Statusy pomagają zasygnalizować postęp w rozwiązywaniu problemów, wobec których podejmowane są działania długofalowe.

Szczegóły konfiguracji podpięcia definicji dostępne w instrukcji Components.